sovarN

Roligt att jag är världens roligaste person att umgås med då.
Efter skolan när jag var med Ebba lyckades jag somna 3 gånger, Vad i helvete...
tillfälle numero 1.
vi höll på att baka kladdkaka och plötsligt la jag mig bara på golvet.
2 minuter senare sov jag...
tillfälle numero 2.
vi låg och kollade på Topmodell och då kände jag bara hur ögonlocken blev tyngre och tyngre.
sen vipps låg jag där och drömde sött...
tillfälle numero 3.
När jag hade somnat för andra gången puttar ebba till mig och säger att hon har träning om en halvtimme. Jag var då inte vid medvetande utan somnade om.

Fan vilken tråkig vän jag måste vara.
och förlåt ebba... Jag lovar att jag ska hålla mig vaken nästa gång.



ja de är skönt att sova på golv.
Dagens outfit - längdskidåknings kläder.
Svarta mjukisbyxor - Gucci - 2998 kr
vit t-tröja - vintage - 3200 kr på någon butik i Paris.
svart underställströja - vet inte. fick den av armani när jag gjorde en plåtning i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0