Snöstorm

skiiiis idag igen.
inte lika kallt today. men de va snöstorm, no joke! trodde ett tag att jag skulle blåsa iväg och hamna nere på åre sjön.. men så rolikt skulle vi inte ha de idag så jag stannade kvar på mina skidor och åkte sakta (host*) och säkert ner igen :)
right now at the moment tror jag faktiskt att jag ska ta och basta ett tag, de va inte igår.
plus att de är otroligt skönt. Eh vet ni vad, jag bastar!
Sen efter middagen blire in till åre som är idén, ska träffa Malou och Clara.
vi får la ta och se vad vi kan hitta på :) om vi är ute lär jag ju frysa fast i marken och bli en lagomt fin is-staty.
ha en bra kväll alla fans.


haha jag tycker de va bättre förr.
lillsjö times.


Kommentarer
Postat av: the one and only

fett coolt, jag är fan med på din blogg. respekt

2010-01-03 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0