sagan om dom två bowlarna och jag

mohaha! jag är en naturbegåvning på bowling kära medborgare!
Clara, jag och muppen malou kom på lite så där hastigt att vi skulle dra och bowla.
så dom tre stjärnorna tar tag i saken och traskar ner till Holiday club för att kolla om de fanns nån bana.
Och eftersom att vi går in bakvägen och är V.I.P så fanns de självklart en bana. Bana nummer 1 faktiskt.
vi drar på oss ett par av dom snygga träskorna till bowlingskor och börjar spela.
Asså nu vill jag ju inte skryta eller nått men de va ju så att jag vann ju faktiskt med si så där 253 poäng.
jag hade väl 10 till 20 strikar och så, men jag vill inte gå in djupare på saken. vi nöjer oss med att säga att jag är ett riktigt jävla PRO på bowling.

och ja.. de va väl typ de som hända ikväll.
imorgon blir de samma brudar och lite shoping. låter ganska grettt.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0