night is the shit

Okej! nu ska i snacka om the real stuff, så här på nattetid.
Haha nerå jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på att skriva om, kanske nått politiskt?
fast dock har jag ingen politisk åsikt och dessutom vet jag inte vad politik är.. så de är struket från listan.
Visst äre lite så här att när klockan börjar ticka iväg mot timmarna efter 24:00, då blir man alltid lika trött och börjar tänka förmycket på vissa saker. Som nu till exempel, nu har jag suttit här och funderat på hur man kan prata med varandra genom en telefon! Asså visst äre sjukt? man lixom har en grej mot örat och vipps så kan du snacka med vem som helst som är flera mil ifrån dig! haha jag är helt uppslukad av den tanken.
haha sen har jag ju andra dumma tankar som typ, hur lång är rymden och typ hur man kan ta ett kort av något.
och allt detta gör att man får en fy dundrandes huvudvärk.. och då kan man ju självklart inte sova.
så nu ska jag spela upp den enda film jag har på datorn (hipp hipp hora) och försöka bota huvudvärken genom lite svensk dålig tonårsfilm, WONDERBALLL.


va skönt de skulle vara att springa runt och jaga en boll på en grön fotbollsplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0