jag skriver en bok om mig själv.

Mitt [blogg]nyårslöfte, bli en bättre bloggare... Neh asså de gick sådär.
Men hur intressant liv har jag på en skala 1 till 10 då?
typ 2,35 och då överdrev jag endån..
Ne asså här behövs förbättring, Helt klart.

just nu känner jag för att slå nån, ni vet så där riktigt hårt. Typ bara dra på en rak höger och sen gå därifrån.
har ingen aning varför jag fick den här känslan så plötsligt.
Jag låter säkert som nått jävla freak, och ja... de kanske kan stämma.

dagens intressantaste var väl att jag lyckades dricka upp en flaska med resorb (ni vet sån där vätskeersättning)
på mindre än 4 minuter. Jag tycker de var starkt gjort.

På svenskan idag började vi med en ny grej, vi ska skriva en bok om oss själva.
HA-Ha, kommer ju bli en intressant bok, bah: Ehm ja jag heter matilda.. de jag brukar göra är att spela fotboll, äta en massa mat och hänga på Facebook. mina idolen är Kissie,dessie och paow, amir är med på ett hörn oxå.
jag gillar småkryp och jag gillar att lösa korsord. :) hahah herregud va roligt de skulle vara om jag fick skriva denna bok på mitt eget sätt och göra den 100% oseriös. Men självklart, man måste skriva en sån där tråkig,stel och allmänt dålig "skol"text.
världen har gått och blivigt oskön, mer oseriöshet är vad vi behöver. Tro mig


Jag är inte skapt för att leva ett stelt och överdrivet seriöst liv.
palla att dricka chailatte och vara allmänt övermogen.
jag tänker vara omogen och allmänt knäpp tills jag dör.

Kommentarer
Postat av: helena

helena lundvall gillar ditt blogginlägg

2010-01-14 @ 23:00:53
URL: http://hhelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0