ingen skola.. mohahahahaha

idag är jag ledig. skönt asså asså asså.
och eftersom att alla andra går i skola så lär ju ingen levande människa sitta och läsa detta inlägg.
såååå idag blire till att njuta. Jag ska njuta av att absolut inte göra något på hela dagen.
Däääheee äääh niczZZzzzZZZzz....

nu ska jag hitta lite bilder från skolan... heh

fjällresa. dääääähe ääääh oxxååååh niiicccZZZZzzZZ.

f to the fjällresa.

på vår skola händer de ofta att någon får besök av john blund.
kevin var denna dags offer.

fan vilken ointressant bild.
men de här är de vi gör... hänger fedt i cafet.

haha här bjuder vi på med bilder hejvilt..

max tur att somna

Bv.. och min hand ser inte normalstor ut. heh

Kommentarer
Postat av: loisee

fuck you. jag är avundsjuk.. men imorrn mattis, då blire back to business för dig med BIATCH =)<3

2010-01-11 @ 21:32:47
URL: http://manthenloise.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kolla fast jag är i skolan (H) <3

2010-01-13 @ 11:20:48
URL: http://randoum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0