i en annan del av köping.

Ja jag ska börja blogga.
jag har haft en liten "pause"
Men nu Jäflar e jag igång igen..
Jag har nu fått en egen data, den har ingen Ctrl knapp och skärmen sitter inte riktigt fast, haha.
Både min syster och pappa har haft den före mig, och själklart fick jag den i 3 hand.
Men men, jag tänker inte klaga. Finaly kan jag få ha mina grejer på en egen dator! 

nu har jag just kollat klart på, I en annan del av köping.
tobbe ska bli min man, de bara är så. Vilken jävla stjärna.
Super arg för ingenting, så ska de va. :)

Kvällens uppdrag blir att flytta över alla bilder från den gamla "gemensamma" datorn till den (gamla) nya datorn!
deee kommer ju ta år och dar. lika bra att jag börjar nu
min basföda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0