hungrig

Oooh hej alla barn nu är de barn program..
Jag ligger nu i en 1.30 cm lång soffa, här ska jag sova... GREAT
jag fick ligga här eftersom att våra kära gäster behövde min säng.
Shiit asså, jag är typ för snäll!
asså tiiep lixom dah bah, jag bah tyckte tiiiep de ca niiizzZZze!
(fjortisMATILDA gästbloggar)
Middagen var god.
jag åt.
kycklingvingar
vitlöksbröd
pommesfrittes
och drack 3 glas pepsi..
Hon som tog bestälningen kollade på mig med en konstig min innan hon gick från bordet.
Men asså hallå? jag hade inte ätit nått annat än en yogurt på hela dagen!
har man då inte rätt att äta så mycket?
fast nu börjar jag dock bli hungrig igen.. hmm, jag lär ju väcka hela huset om jag försöker koka ett underbart packet nudlar nu? Jag får helt enkelt sova bort hungern. (tyckersyndomsigsjälv)

Hoppas ni andra får en hungerfri och god sömn i en riktig säng.
OVER AND OUT


så här galen ser jag ut när de är 30 minus ute.
ebba är lite för fokuserad på vanten och bryr sig där av inte av bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0