förstår inte varför denna bild var sparad på datorn

min pringles burk tog just slut, livet är inte längre värt att leva...

sådär jah, då har vi fått en lagom skön start på de blogginlägget.
dagens grej att göra var ju att städa.. Och om jag har städat!!
de luktar så där äckligt fräächt inne i mitt rum.
luktar lixom tandläkarmotagning fast lite mer åt jordgubbe hållet, de enda som saknas nu är dom där blåa plast grejerna man ska he på fötterna när man är hos tandläkaren..

IKV HAR JAG FUCKING (skriver bara fucking för att de e tufft) 2 TIMMARS TRÄNING.
2 timmar, 2 HELA TIMMAR?!
jag kommer nog antagligen ligga död och begraven vid den träningens slut så de är lika bra att säga adjö bloggen!


tycker de var en passande bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0