känner för att sitta och skriva ner en massa skit.
the only problemoo is, jag har ingen skit att skriva ner.
så derför skriver jag all skit jag kan komma på. ( logiken?! )

De är 20-30 minus här.
på tisadag börjar skolan.
jag har kollat på skräckfilm, kan inte sova.
jag tycker de är mysigt att sitta med datorn och blogga mitt i natten.
är överlag ganska trött på min katt som biter mig i foten.
imorgon måste jag städa.
mitt rum är dammråttornas huvudcenter...
har upptäckt att jag har ca 80 % depp låtar på min playlist.
JAG MÅSTE GÖRA EN HAPPYPLAYLIST.
sitter och käkar olivier för att de är.. gott?
tänkte kanske börja läsa twilight på engelska.
då slog tanken mig, jag kan inte engenska.
undrar om man kan göra roligare smilysar än dom här :)
funderade just på vad jag ville bli när jag blev stor, kom inte på nått vettigt.
är otroligt sugen på en isglass.
börjar nu må illa av oliverna jag åt..
klockan är 03:17.. och jag vet att min kära mor läser min blogg så jag borde sova.
hon tycker förövrigt att jag är uppe försent.
jag skulle säga motsattsen, jag är uppe tidigt på en söndag. de är min teori.

Och allt detta är bara en massa onödig skit som jag kladdat ner för att jag tycker de är skönt att skriva.
nu vill jag bjuda på bilder oxå.. men datorns internett är segt så de tar 8,78 minuter att ladda upp one bild.
men jag har ett gott tålamod så detta ska nog gå bra.



är som snyggast under vatten. THAI för 2-3 år sedan
min älskade mor och far. ♥

jag har världens coolast kåmpis som jag saknar.

gjorde ett nickmål engång.
blev med på bild, tycker de var en fin bild.

Kommentarer
Postat av: TonyIsBack

savr: tack för att du tycker det < :D

2010-01-10 @ 11:00:14
URL: http://tonyisback.blogg.se/
Postat av: Oliivia

Jag trodde att det var tzatsiki på

första bilden, haha du är söt!

2010-01-10 @ 11:20:24
URL: http://oliviaingakonstigheter.blogg.se/
Postat av: linneakilheiiiim

haha Matilda Johansson, skönare människa. =D

2010-01-10 @ 16:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0