*

Har inget att skriva så tänkte berätta lite små idiotiska saker ni kanske inte visste om mig.

* jag klarar inte av att vara i ett helt tyst rum, Nått måste låta.
om jag kommer hem och de inte är nån hemma sätter jag alltid på TV:en för att nått ska låta.

* Jag tycker om att kolla på film själv.

* Jag gillar att ha kläder som ingen annan har. Såå mycket roligare än att vara nån i mängden och ha gina kläder från topp till tå.

* Jag vet inte hur man går i högklackat.
jag har aldrig riktigt fattat meningen med att gå i så höga skor.

* Jag hatar att prata i telefon med folk jag inte känner så bra.
tycker faktiskt inte om att prata i telefon i huvudtaget.

* jag tycker OTH är helt ointressant.

* Jag ser upp till min storasyster.
har alltid gjort och kommer alltid göra.

* Jag är extremt lat.
då snackar vi verkligen EXTREMT!

Kommentarer
Postat av: din före detta BV

matilda jag tror inte att vi kan vara vänner längre... tyvärr

2010-01-08 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0