emo header borta. annan header kommen.

Chacha bloggN.
just nu har jag fastnat vid datan... men ta de lugnt gottfolk. jag har allt jag kan tänka mig behöva här.
1 halv burk pringles och en 1,5 L portello. Äh, rätt soft endån.. tror jag blir kvar här ett bra tag.
första fotbollsträningen idag efter uppehåll.
eftersom de även idag var 30 minus grader ute så var de lagomt kallt i ÖP-hallen oxå.
jag drar en vild gissning på ca 10 minus kanske?DE ÄR INTE ETT OKEJ KLIMAT ATT TRÄNA I!
vi körde smålagsspel och herregud... kändes som att hjärtat frös till is när man drog in luft i lungorna.
efter si så där 20 minuter in på träningen hade jag blodsmak i munnen! Dää ä nice!
men jag skall ikke klaga, jag tycker de var mycket trevligt att avnjuta lite fotbollsträning.

NU - uppdrag 1 denna kväll vilker är.. (trummmmvirrrvellll)
Gå till kylen. Öppna kylen. Ta allt fett,sockrigt,onyttigt osvosv. stäng kylen. traska tbx till rummet.
lägga sig i sängen. sätta på twilight. eller juno. och sen förhoppningsvis inte somna innan filmen är sluut.

SEN - uppdrag numero 2..  (trummmmvirrrvellll)
hmm, jag tror inte ens jag har nått uppdrag nummer 2...
coolkatt.


Kommentarer
Postat av: loise

åh, bajs <3

2010-01-07 @ 18:54:03
URL: http://manthenloise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0