(snabelA) åre

att ligga död i en soffa i många timmar börjar bli som en vana för mig.
och min diet börjar gå åt skogen den me, 4 mandariner och en halv chipspåse...
tror jag inte har ätit nått nyttigt under hela lovet, kanske snart börjar bli dags att söka till "du är vad du äter" eller nått i den stilen... tror de skulle vara bra för mig.

Idag har jag åkt skidor i minus 24, de var skönt att förfrysa näshåren och hela näsan i övrigt när man andades.
men snön var helt OK och turisterna var, ja.. många.. haha. jag körde nästan på en grupp turistass som stod och diskuterade, och mitt i deras trevliga samtal kom jag i 190 knop och vägrade stanna. så dom stackarna fick helt enkelt ta och slänga sig åt valfritt håll för att rädda sig själva. haha jag är dööö farlig i backen asså.. helt vild med andra ord :) men jag hoppas ingen av dom tog allt för stor skada.

eh men hörre ni ni små kissekatter, over and out.


bild från förra året i storlien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0